Laman

Kamis, 18 Juli 2013

Dear Hafiz

Sedih. mungkin ini yang aku rasakan selama seminggu ini. Sejak Hafiz memutuskan untuk tinggal dan sekolah dirumah neneknya di Kampung. Duuuh, separuh hatiku pergi.

Aku belajar menghargai keputusannya, belajar bagaimana rasanya kehilangan, bukankah itu demi masa depan dia? demi kebaikannya, semoga disana Hafiz menjadi lebih mandiri dan tidak manja lagi.

aku sebenarnya ga yakin dengan keputusan ini, Hafiz masih terlalu kecil untuk memutuskan sesuatu, tapi aku belajar menghargainya, belajar memahaminya, toh kalopun tetap tinggal bersamaku Hafiz masih tetap tinggal bersama nenek. Nasib ibu yang bekerja.

Disana mungkin dia lebih merasa nyaman dan bebas. Semoga.

Sepanjang hari, sepanjang malam, rasa sedih ini tetap menghantui. Rasa kehilangan ini.... 

sudahlah, satu yang pasti, aku selalu mendoakan untuk kebaikannya. Semoga ini yang terbaik.

Hafiz, you know how much i love u..


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Yuukk di komen-komen yaa...